YENNIFERS.BLOGG.SE

Som Elin tidigare skrev så har vi bytt blogg, eftersom att på den här funkar inte kommentarerna riktigt som dom ska, plus att blogg.se appen tydligen inte är så bra heller. Men jag känner att jag vill hålla mig till blogg.se istället för devote, så min blogg hittar ni här
http://yennifers.blogg.se/


Ses där, poss

BYTER TILL DEVOTE

Vi stör oss på att man inte kan kommentera inlägget plus att blogg.se's app suger, så nu byter vi till devote. Här är våran nya blogg, ses där !!!


sportlov

Ja, har som vanligt haft fullt upp hela veckan. Är inte ens utvilad så de känns inte så jätte kul. Gårkvällen spenderades som Jennifer redan nämt först hemma hos Sabinas syster med Sabina & Jennifer. Vi gjorde i ordning oss, drack lite vin & kollade melodifestivalen innan vi drog in till stan & gick till Lobby. Hade ganska roligt, kul att träffa folk man inte sett/träffat på länge & det blev för en gång skull mycket mer dans än alkohol, så det var skönt! Jag & Jennifer landade i min säng vid 04.00 - 04.30 tiden tror jag. Imorse vaknade jag precis innan Jennifer åkte hem. Har varit hemma hos Sarah & fått massa kläder/skor/väskor som hon inte vill ha längre eftersom hon ska flytta hemifrån. Nu skulle jag haft träning men så blev det inte. Så nu ligger jag i soffan, ska försöka sova någon timme sen städa mitt rum & så ska alla mina nya saker få komma in i sitt nya hem, woho!;)


Jennifer inatt på bussen hem, kul sällskap :)

UTGÅNG

Hallåååååå, sitter just nu hemma hos Sabinas syster med henne och Elin, håller på att fixar oss och förar lite, ska snart dra vidare ut, vet inte vart vi ska än, men det återstår att se.. Har varit så sålig upptadering från min sida eftersom att jag inte haft något internet... Men mamma och pappa kom hem med det idag så nu ska det bli ändring på det! Jaja nu ska vi fortsätta, ha en riktigt skön kväll nu allihop! Vi hörs imorrn med en massa bilder! Pössssssss 

UTGÅNG

Hallåååååå, sitter just nu hemma hos Sabinas syster med henne och Elin, håller på att fixar oss och förar lite, ska snart dra vidare ut, vet inte vart vi ska än, men det återstår att se.. Har varit så sålig upptadering från min sida eftersom att jag inte haft något internet... Men mamma och pappa kom hem med det idag så nu ska det bli ändring på det! Jaja nu ska vi fortsätta, ha en riktigt skön kväll nu allihop! Vi hörs imorrn med en massa bilder! Pössssssss 

Tindrisen

Min lillkorv fyller 3 bast på fredag. Sjuuuukt. Lillfiseeeeen!

jag älskar dig bästevän

Jennifer ♥ Elin

Onsdag

Tjabba tjena hallå! Har varit sugit med uppdatering men jag har knappt tid att sova & Jennifer har inget internet just nu. Har iallafall typ precis kommit hem efter en mysig dag med Sabina den fina. Vi satt ute på hennes altan en stund på förmiddagen & sedan tog vi en promenad till Sågen & åt pizza & satt där i säkert 2 timmar. Mycket mysigt! Nu sitter jag i sängen & har precis varit extremt spontan & köpt Spotify Premium, fick för mig på vägen hem. Kostar ju ändå bara 100 spänn i månaden så de är värt det tycker jag. Ska gå & byta om nu & sen hämtar mamma upp mig & vi ska till gymmet. Har inte varit där på flera veckor så ska bli väldigt skönt + att jag har ju massa nice musik på mobilen nu så då blir det roligare! Kanske hör av mig ikväll. Peace out bitches!


Sabinis idag!

LÖRDAG HELA DAGEN BREEEEE

Hallå, kom precis hem till Philip efter att ha jobbat sen klockan 11 imorse, vi fixade lite grejer på vägen hem till honom och nu är vi bara allmänt coola och chillar galet..... Ska snart möta upp Victor som jag inte träffat på jättelänge och käka middag med honom. Vi hörs nästa gång jag har tillgång till en dator, har ju som sgt inget internet hemma den här veckan, suger lite faktiskt, Cyaaaaa

Bjuder på en ball bild på mig från när jag var.. liten /Jempa

FITTDAG

Hallå där, förlåt för kass uppdatering.. Men har varken haft tid eller lust, har som sagt varit i skolan alla dagar förutom onsdagen trots att jag var sjuk, extrapoäng till mig. Känner mig tyvärr fortfarande lite krasslig, hade kanske varit frisk nu om jag bara varit hemma och tagit det lugnt.. Menmen, kom nyss hem från Fanny.
Btw det känns verkligen inte som fredag, klockan är tio och jag ligger redan i sängen, ska iofs upp tidigt och jobba imorrnbitti, hade säkert inte gjort något annars heller, vill bara sooooova, som sagt jävla fittdag...
Den här veckan ser ut som så att mamma & pappa åker till fjällen imorrn, och jag kommer vara hemma och jobba hela veckan, låter fett segt med tanke på att det är lov, men det är pengar, så det är värt det! Kommer dock knappt ha något tillgång till internet, eftersom pappa måste ta med sig jobbet vart han än ska, så ska försöka uppdatera så fort att är nära en dator. Nu ska jag hjälpa världens bästa mamma att packa upp all mat hon köpt till mig den här veckan så att jag ska klara mig. Vi hörs later, puss

Slänger in enbild på mig & min beztiz från förra vintern..
 skulle jag gissa på

på praktiken

Hello folks!

Sitter på praktiken med Jennies minidata & dricker cola zero. Har haft min mammas bästa kompis Maria här på en klippning & gick sen & åt lunch med henne & hennes kille på Palmyra. Mums filibaba! Dagen rullar på i full fart, har även hunnit med att slinga min handledares barr. Blev schnyggt. Hon ska styra upp min ögonbryn nu, ska faktiskt noppa om för första gången i mitt liv, sjukt va?;) Nej, men min ögonbryn är så himla ljusa så att jag behöver inte noppa dom, konstigt nog. Dom syns ju ändå inte. Direkt efter jag slutat bär det av på träning med mina bästa stingrockor, hoppas bara magen vill som jag vill idag & inte dampar ur direkt jag anstränger mig. Nuuuuuuuuuuu ska jag göra nått. Have a nice day in the suuuuuun!

FICK JUST DETTA MEJL

Från Daniel Higor, en glad grabb från Brasilien som tror att han kan sjunga..
Vet inte riktigt om jag kan hålla med om det, vad tycker ni?
http://www.youtube.com/watch?v=o-UIM1LC4w8&fb_source=message


Men Daniel, jag lyssnar den gärna!!
Btw han är tydligen singel tjejer ;)

make yourself proud

Nästa vecka börjar mitt nya liv. Ska köpa protein pulver & andra roliga piller, sluta med kolhydrater, försöka dra ner på festandet (åtmindstånde alkoholen, man kan ju ha kul nykter;)), spendera så mycket tid jag kan på gymmet. Kanske till och med köpa nya träningskläder. Måste komma igång nu igen, har ju itne haft en lugn stund de senaste 3 veckorna & det skapar en väldig ångest i mitt huvud. Jag som hade kämpat som en dåre. I sommar vill jag vara i bra form, fit for fight liksom. Bara att kämpa på så når man sina mål. Never give up!

i love you in a million ways

DM SILVER

bild brist

Jag lever & har inte övergett bloggen. Har bara inget liv just nu, sorgligt nog. Mitt liv består av praktik, jobb & träning. Hinner knappt äta, andas eller sova emellanåt känner jag. Men Jennifer kämpar på bra här & ser att hon sköter sig ;)

Ja, min intressanta dag har bestått utav praktik där jag klippte pappa & farmor & blev 400 kronor rikare. Mycket behövligt till mig som hade 56 kr på kontot. Glad! Sedan bar de iväg till jobbet som gick åt pipsvängen idag. Otrevliga jävla norrmän. Inte kul. Åkte iallafall hem direkt & har äntligen landat i min säng efter en lång dusch. Känns som att jag skriver samma sak i varje inlägg jag skriver, men har bara praktik fram till fredag sen är de ju lov & sen är det vanlig skola. Så då kommer mina inlägg bli lite roligare ;)



Jag och min bebis korv!

ÄR MAN SJUK SÅ ÄR MAN


SJUKIS

Skrev ett inlägg som jag precis skulle publicera, så försvann allt.. Men jaja, sitter i soffan just nu med datorn i knäet, Tvn och radion är också på, älskar att vara hemma själv, men gillar inte att det är så tyst hela tiden.. Stannar hemma från skolan idag, har sovit så dåligt i natt, har vaknat 567 gånger av att jag trott att jag hållit på att hosta upp mina lungor, har knappt fått någon luft heller, pga allt snor. Tror jag somnade runt 2-3 tiden i natt, och imorse klockan 7 kom pappa in i mitt rum och frågade om jag skulle ha skjuts... Efter det somnade jag om, och nu sitter jag här.
Har hans dator förresten, för min vill inte samarbeta, eller rättare sagt mitt internet vill inte.
Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs snart! Ps. Elin det känns som du har gett upp bloggen???
Puss

Har som sagt inga roliga bilder på pappas dator, men lägger upp några från
Kroatien i somras





Haha Max kommer bli skitarg för att jag lägger upp den här...


Träffade en tjej där som jag hängde rätt mycket med :) Arma heter hon

Nätterna var hääääärliga

Maten var supergod

Blir så jävla ful på bilder när jag ler med tänderna, men bjuder på den


Pappa och mamma var nyktra & glada...



Pappa köpte en grill och började grilla "kroatiskkorv"









Såååå nu får det räcka

RSS 2.0